בית >> Case Studies
בניית מותגים ופרוייקטים
איך להיות מותג?
יש אנשים שיש להם הרבה כסף. ואז הם קונים תותח גדול, יוצאים החוצה לשטח ויורים לכל הכיוונים. מדי פעם עוברת ציפור בשמים, נלכדת במטח היריות ונופלת לידיהם.
ויש אותנו – הסוקרים את השמים בקפידה, מאתרים את המטרה, מכוונים חץ אל מרכז הפופיק של הלקוח – ויורים במדויק, בזול, בחוכמה!
מה שאצלנו מקבלים זה גרף עולה בהתמדה של גידול במכירות, ולא פיק זמני. בשיטות שלנו הלקוח נשאר נאמן לאורך זמן. השיטות שלנו מובילות למימוש יעדים, והבעיות נפתרות ולא נגררות. כן, גם זכינו בפרסים, בהם בתחרות האוסקר הישראלי לשיווק ישיר, ובשנים האחרונות אף השקנו שיטת מיתוג בלעדית. אנו יודעים להוביל מותג: ממוצר אנונימי באופן מוחלט אל הצלחה שיווקית ברשתות השיווק, וחשיפה פרסומית מהפכנית גם בטלוויזיה. אצלנו לא מבזבזים כסף, אלא פונים מראש ובאופן ממוקד רק ללקוחות פוטנציאליים. משום כך, תמורת אותה השקעה כספית שהיית עושה בשיווק רגיל - אצלנו אחוזי התגובה גדולים לאין ערוך. מה גם שבהרבה מקרים התוצאות מרשימות גם בתקציבים קטנים.
המותג האלטרנטיבי הראשון בישראל לתחליפי גבינה!
בתחילת שנות האלפיים המותג הבועט והמורד שיצרנו "הצהובה הטובה", גבינה בריאה יותר ללא כולסטרול המופקת מחלבון החלב, התקבל כמעט במרד המונים. תנובה בכבודה ובעצמה קראה תגר על העסק המשפחתי הקטן מיבנה שביקש להביא....
בתקופה שבה הקורונה ושיבושים עולמיים אחרים פוגעים גם בסחר וגם בתעשיית האלקטרוניקה העולמית, היה לנו ברור שזהו מומנט לבנות מותג עוקף מסלול וגלובלי. לא הסתפקנו בסחר רכיבים כי שהציג לנו הלקוח בתחילה, אלא ירינו אל מעבר...
ללא קונספט מותג איך היינו מבדילים ויוצרים ערך למוצרים דומים או שירותים דומים? לא תמיד קל למצוא אחד כזה במבט ראשון. וגם הלקוחות שלנו, במקרים רבים לא יודעים לספר מה כל כך מיוחד דווקא בהם...
להיות רופא מוביל הוא אתגר מקצועי גדול. האם להוסיף עוד ממדים על כך? ד"ר מימי ארנרייך, אישיות גלובלית שלא מפסיקה לחדש בעולם האסתטיקה, מובילה איתנו מותג שיודע להצעיד קדימה את כל התחום שלו. התחלנו מליווי לרשת הקליניקות...
ענק בינלאומי שנקלע לקשיים, מגיע אלינו להתאוששות ומיתוג. מנן מייצרת ומשווקת מכשירי צינטור, מוניטורים וציוד רפואי, הפועלת ב45 מדינות החל משנות ה60. המותג היה מיושן וסבל מנזקי תדמית. ביצענו רענון לוגו לסמל שכלל כפתור הפעלה...
קייב, אוקראינה, בשנת 2019 היתה הבטחה ש עיר מזרח אירופאית מתפתחת. החלטנו לקרוא לפרויקט שלנו על שם "השדרה החמישית" בניו יורק, כדי להצביע על ההשראה והאופק של מה שכבר התחיל להיווצר שם. ואכן, זה בניין מספר 50 ! הקונספט...
בניין שלם נמכר בעסקה אחת וברגע!
ייזם נדל"ן, עו"ד מפורסם, פנה אלינו לשיווק פרויקט נדל"ן ברחוב ההסתדרות הראשי והמיושן בחולון. על גבי פיסת אדמה צרה תוכנן להיבנות בניין מגורים בעל הגבלות נוף ובנייה מאתגרות. לאחר מחקר שוק הבנו את היתרונות האזוריים: הקירבה לנקוד...
זה היה מספיק בכדי שכל אזני הממתגת שבי יעברו לדום. איך? כמעט ואין לו נסיון, השוק עתיר תחרות והמתחרים ותיקים ומבוססים מאוד. למרות הכל, יצרנו קונספט מותג שהציע שירות יוצא דופן, כשכל מילה בו אמת. שפה רעיונית חד שה ושלמה...
איך נוצר עולם ויזואלי חדש?
אדריכל שעושה דברים אחרת, איך מראים את זה לעולם?כדי למתג את משרדו של אשר אביאב ,בנינו שורת מסרים התומכת בסלוגן "אדריכל רגיל זה לא בשבילך!". למעשה, מי כן רוצה אדריכל רגיל???...
אדריכל שעושה דברים אחרת, איך מראים את זה לעולם?כדי למתג את משרדו של אשר אביאב ,בנינו שורת מסרים התומכת בסלוגן "אדריכל רגיל זה לא בשבילך!". למעשה, מי כן רוצה אדריכל רגיל???...
איש העסקים והייזם שכתב את ספר "אייס" נחשב לאחד המנהלים והייזמים הבכירים לאורך שנים בישראל. כשהגיע אלינו לפני כעשור לשיווק ספרו להצלחה בחיים ובניהול, הבנו שמדובר בשיטה חדשה. הצענו באופן נועז, כלל לא לשווק את הספר...











