top of page

כפיר

המותג האלטרנטיבי הראשון בישראל לתחליפי גבינה!

בתחילת שנות האלפיים המותג הבועט והמורד שיצרנו "הצהובה הטובה", גבינה בריאה יותר ללא כולסטרול המופקת מחלבון החלב, התקבל כמעט במרד המונים. תנובה בכבודה ובעצמה קראה תגר על העסק המשפחתי הקטן מיבנה שביקש להביא טכנולוגיה חדשה ופתרונות חכמים ובריאים לעולם הגבינות. זה היה אירוע קלאסי של דויד מול גוליית. עמדנו בעצמנו מול מכבש התקשורת, והוספנו לקדם מותג שהאמנו בו ובדרכנו, באומץ. הצהובה הטובה לא רק שלא ירדה מן המדפים, כבר אז היא כבשה שטח מדף של 5 שורות במדפי מוצרי החלב!!!!!! בזכות הטעמים השונים שהיו חלק מאסטרטגיית השיווק. 3 עשורים לאחר מכן, אפשר לומר שעשינו היסטוריה. היינו חלוצים וראשונים לענף אלטרנטיבי מבורך שהתפתח מאז גם בישראל וגם בעולם והפך לחלק משגרת החיים הטבעית של כל בית. בסופו של דבר, תנובה בעצמה מפתחת ומשווקת כיום ליין מוצרים תחליפי חלב ודומיהם, וכל מקרר הגבינות שאנו מכירים כיום בסופר הוא פרי מעשה החלוצים ההוא.

גבינה-צהובה-הזאת.jpg
  • Facebook

CLEAR CUT MARKETING

קליר קאט מרקטינג -רונית מרום, בניית מותגים ושיווק

מגדלי ב.ס.ר 3, רחוב מצדה 9 ב"ב, ישראל, קומה 24

טל: 0523-549054

 

כל הזכויות שמורות לקליר קאט מרקטינג, רונית מרום, 2025

bottom of page