בית >> אודות Ronit Marom
אודות Ronit Marom
מיתוג וניהול השיווק
אנו מעניקים שירותי שיווק ומיתוג לעסקים וחברות בינלאומיות מובילות, המשתקפים במאות פרויקטים, מאז 1993
משרדנו החל את דרכו כ"מרום פרסום ושיווק ישיר" בשנת 1993 בבעלות רונית מרום, המלווה עסקים ומותגים מובילים בארץ ובעולם כ 29 שנה. עם השנים שונה השם ל"קליר קאט מרקטינג", CCM, בשל שיטת העבודה החדה והאפקטיבית, שהמשרד נודע בה.
ניסיון עצום וחקר מקיף ומעמיק ללא הרף, מובילים לפיתוח מתודות חדשניות ופורצות דרך בתחומי BRANDING. לאחרונה, השקנו שני מודלים חדשים למיתוג: "הפינגר פרינט" לבניית מותגים בחותם אישי, והקריסטל ברנדס, לבניית מותגים נוצצים בהליך רב ממדי.
אנחנו בית להתפתחות, סקרנות ותשוקה. גשר לשילוב מדעים רב-תחומי והוליסטי, בהם: פילוסופיה, פסיכולוגיה, שיווק, טכנולוגיה, קוגניציה ואמנות במרחב עסקי ומעשי.
ניהול צוות העבודה מבוצע על ידי רונית מרום באופן אישי, מהודק ואכפתי. נוסחת העבודה המודולרית מאפשרת הרכבת פתרונות שיווק לקטנים כגדולים. לצדם, תהליכי חקר ופיתוח, תוך מחויבות מתמדת לחדשנות בראייה עסקית וחברתית רחבה.
RonitMarom
תחילת דרכה של רונית מרום בהוראת לוגיקה בפקולטה למנהל עסקים, וכן קדם משפטים ופילוסופיה באוניברסיטת ת"א (1989-1992), בה סיימה בהצטיינות את לימודי ה BA בפילוסופיה (1986-1991). במהלך תואר ה MA פנתה לעולם השיווק. בתחילה כקופירייטרית ב"דחף" מהמובילים במשרדי הפרסום בישראל. במקביל, החלה ללמוד ב"ביה"ס למקצועות הפרסום מורל גרנות" בחסות האיגוד הישראלי לפרסום, ביחד עם קומץ מועמדים נבחר (30 מתוך 800). משם פנתה לדרך עצמאית עם פתיחת משרדה ב1993. בתחילה התמקד המשרד בתחומי השיווק הישיר ומועדוני לקוחות. במסגרתו אף זכתה בפרסים, ביניהם פרס האוסקר הישראלי לשיווק ישיר. ועברה השתלמויות מקצועיות בינלאומיות. תוך כך, שימשה כמנהלת אסטרטגיה וקריאייטיב של חטיבת שיווק זהב ב"דפי זהב". בתפקיד זה בנתה את התשתית המקצועית למערך שירותי השיווק הישיר של דפי זהב. לזכותה נזקף תכנון מהלכי שיווק ישיר של חברות מהגדולות בישראל. עם השנים, עסקה בהחדרת רשתות בינלאומיות לארץ, ניהול ולווי שיווקי למותגים מהמפורסמים בעולם. תכניות שיווק שפיתחה, סוקרו בהרחבה במדור קבוע בעתון הפופולרי "לאשה", במסגרת מייזם מיוחד לעסקי נשים (2002-2004). בשנים האחרונות, ליוותה חברות בתהליכי צמיחה מייזום עד להנפקה כחברות ציבוריות. מאז 2013 עבר משרדה דיגיטליזציה וחדשנות בכל אפיקיו. פותחו מתודות מתקדמות ליצור ולהניע מותגים בטווחי זמן קצרים יותר, אפקטיביות, חסכון תקציבי ותחרות רוויה, בשוק העולמי וגם בישראל. עשייתה של רונית מרום מסכמת שילוב ייחודי בין שיטות מיתוג, שיווק ופרסום קלאסיות, לבין רב תחומיות, תעוזה וחדשנות.
על שיטת הפעילות המודולרית:
CCM פועלת במסגרת של ניהול עצמאי על ידי רונית מרום, תוך שיתופי פעולה הדוקים וקשרי עבודה שוטפים עם מערך גורמים מקצועיים משלימים, הפועלים כצוות מיומן. מסגרת עבודה זו הוכיחה במשך שנים רבות יכולת התאמה אופטימלית ומודולרית לצרכים הייחודיים של כל פרויקט. בצוות העבודה נכללים: מעצבים גרפיים, יח"צנים, יועצים כלכליים, מומחי מחשוב ותכנות, חברות מחקר, מומחים לעתידנות, מנהלי הפקה, מנהלי מדיה, משרדי פרסום, במאים, מעצבי מוצר, מנהלי מכירות, בתי דפוס, מוקדני טלמרקטינג, קד"מ ובניית תערוכות, יועצים ארגוניים, מומחים לשיווק וירטואלי אינטרנט ורשתות חברתיות ועוד.