top of page

בניית מותגים ועיצוב

איך להיות מותג?

מיתוג מתרחש כאשר משולש הזהב מושלם: 

1. מסר, רעיון מרכזי מהותי מבדל ובועט מוגדר ומגיח לעולם.

2. עיצוב גרפי מבטא אותו בכלים ויזואליים בכל מרכיבי המותג, בכל מה שהעין.  רואה.

3. כתיבה שיווקית מעבירה אותו במלים. קצרות. חדות. קליטות ומבודלות.

 

מתוקף משולש כזה הבנוי היטב – נברא מותג! הופך ליישות בזכות עצמו. תינוק שנולד. מאיר עיניים, מתחבב, ומתחיל ללכת בעולם. בהתחלה עם קצת עזרה, אחר כך הוא יכול כבר לבד. המותגים שבנינו בעשר אצבעות, ואלו שליווינו. אלו שיצרנו מאפס והפכו לסיפורי הצלחה חובקי עולם. ואלו שפגשנו בתחנות נכשלות וליווינו אל ההצלחה. הם כולם ספורי בריאה ולידה שממלאים את ליבנו בשמחה כל יום.

Group 1913.jpg

סטארט אפ ישראלי העולה בתעוזה וחידוש בתעשיית השבבים, ומבצע מהפכה בליבת התחום שלא השתנתה מזה 3 עשורים, מתקבל ל ASIC היוקרתית ונכלל בזוכי מענק ה5 מיליארד של הנשיא ביידן בזכות חדשנותו. השפה המסרים המהפכנות והחדשנות הם עבודת המיתוג שלנו, ללא ספק מותג שעוד ישנה את חיי כולנו.

Asset 11.png

בשנת 2023 אנו בונים את מותג נטסאיט לא לסחר ברכיבים אלקטרוניים - אלא לשרשרת האספקה כולה!

בתקופה שבה הקורונה ושיבושים עולמיים אחרים פוגעים בתעשיית וסחר האלקטרוניקה העולמי. היה לנו ברור שזהו מותג שנועד לגדולה גלובלית, וכיוונו מראש לפתרון המשמעותי ביותר השוק נזקק לו. ידענו לנצל את צרכי השעה העולמיים ואכן ההצלחה הגיעה עד לשערי הענקיות העולמיות בתחומים אלו, כלקוחות וממליצי נטסאיט בכל פה. ב2025 החברה צומחת ומולידה חברת בת בתחומי מלאי עודף, וגם לה אנו יוצרים עולם רעיוני ועולם שפתי שמיועד לכבוש את העולם ולהציג בלעדיות.

Asset 7.png

מרופאת אסתטיקה מובילה למותג של ליין מוצרים מקצועי שכובש את אסיה

להיות רופא מוביל הוא אתגר מקצועי גדול. האם להוסיף עוד ממדים על כך? ד"ר מימי ארנרייך, אישיות גלובלית שלא מפסיקה לחדש בעולם האסתטיקה, היא פרטנרית מופלאה למותג שיודע להצעיד קדימה את כל התחום שלו. בשיטות פעולה חדשות. בקו מוצרים פרוץ דרך. המסע איתה היה ועודנו, פלאי. החל משירותי הקליניקות לאסתטיקה, וכיום לאי קומרס חוצה גבולות וציפיות, באסיה הגדולה. חכו, זה לא נגמר. אין ספק שהקשבה לדמותה הייחודית, ותרגומה למותג מקורי, איכותי ובועט היא המפתח והזכות שלנו.

Group 1697.png

הכל נמכר בעסקה אחת וברגע!

ייזם נדל"ן ועו"ד מפורסם פנה אלינו לשיווק פרויקט נדל"ן ברחוב ההסתדרות בחולון. לא מקום לוהט ובסביבת בנינים ישנים. בפיסת אדמה צרה בעלת מבנה מגביל. לאחר מחקר שוק עלינו על היתרונות האזוריים, הקירבה לנקודות מפתח חדשניים מרכזיים ובחרנו בקונספט של "רוטשילד התל אביבי עבור החולונים". אבל לא הסתפקנו בזה. בגלל מיקומה של גינה ירוקה בגב הבניין, החלטנו לא רק לקרוא לפרויקט על שם "גינת השחר" הזו, אלא לנצל את האי הירוק, הריאה הירוקה שהיא יצרה לדי הבניין. כך שקיבלנו לא פחות מ"אי ירוק באמצע רוטשילד" עם כל האפיל התל אביבי, התוסס, המפנק והפרימיום. זה היה מסר מורכב ששקלנו איך להעביר. בסוף החלטנו לבצע הדמייה של הבניין כניצב על אי בלב השמיין ממש! הוספנו הדמיות של הדירות פרטנו יתרונות, הצגנו את איכות החיים הצפויה ואת העושר האדיר של מעגל היתרונות. דמיינו את זה לעצמנו ועישנו חשק לעצמנו לרכוש שם דירה

כפיר.png

המותג האלטרנטיבי הראשון בישראל לתחליפי גבינה!

בתחילת שנות האלפיים המותג הבועט והמורד שיצרנו "הצהובה הטובה", גבינה בריאה יותר ללא כולסטרול המופקת מחלבון החלב, התקבל כמעט במרד המונים. תנובה בכבודה ובעצמה קראה תגר על העסק המשפחתי הקטן מיבנה שביקש להביא טכנולוגיה חדשה ופתרונות חכמים ובריאים לעולם הגבינות. זה היה אירוע קלאסי של דויד מול גוליית. עמדנו בעצמנו מול מכבש התקשורת, והוספנו לקדם מותג שהאמנו בו ובדרכנו, באומץ. הצהובה הטובה לא רק שלא ירדה מן המדפים, כבר אז היא כבשה שטח מדף של 5 שורות במדפי מוצרי החלב!!!!!! בזכות הטעמים השונים שהיו חלק מאסטרטגיית השיווק. 3 עשורים לאחר מכן, אפשר לומר שעשינו היסטוריה. היינו חלוצים וראשונים לענף אלטרנטיבי מבורך שהתפתח מאז גם בישראל וגם בעולם והפך לחלק משגרת החיים הטבעית של כל בית. בסופו של דבר, תנובה בעצמה מפתחת ומשווקת כיום ליין מוצרים תחליפי חלב ודומיהם, וכל מקרר הגבינות שאנו מכירים כיום בסופר הוא פרי מעשה החלוצים ההוא.

חברת הפקות סרטים בהוליווד שקופצת אל הלא נודע.

סרטי האיכות המקוריים שלה מוצגים בפסטיבלים מובילים בעולם וגורפים ביקורות מצויינות. בניית האתר, סרטון הפתיח, המותג והקו הרעיוני למיתוג החברה משרתים אותה נאמנה בהתאם לאופיה הססגוני, כאשר הדולפין הקופץ בלוגו החברה מסמל את הקפיצה בין העולם המוחשי שבו אנו חיים לעולם הדמיון שבוא הכל אפשרי. המעבר בין עולמות משקף נאמנה את אופיה של החברה שבאמצעות תסריטים מקוריים ונועזים משקפת רעיונות חדשים וקפיצות בתודעה, במחשבה ברוח ובדמיון כאחד.

Asset 8.png

ב2025 הפתיעה עו"ד צעירה ביוזמה חדשה בזכות סקרנותה האישית. לבריאוללה!

בריאוללה! הוא בלוג אחר שפוקח את עיננו בכל הקשור לתזונה והתנהגות אכילה ביום יום. מה שגיל מרום, יוצרת המותג, גילתה בחיבוטי הנפש בחייה מול אכילה, מלווה בתובנות ההסמכה שלה כיועצת תבונה וגם באנטומיה ואימון גופני. עולמה העשיר חייב לקבל מותג מקורי, מאיר עיניים ל"עיוורים" ופותח אסורים. זהו מותג חדשני וידעני ומסקרן שמלווה בחשיפה באינסטגרם ופייסבוק ואוסף סביבו מעריצים מכל גיל.

Asset 9.png

חברת ההשקעות וניהול פנסיוני, שרצתה להיות בוטיק אבל לא מפסיקה לצמוח, מה עושים?

דיבידנד הופיעה אצלנו לראשונה ב2016, שם הקמנו לראשונה את המותג שהיה אנטי-תזה למוסדיות הפיננסית. כעבור כמעט עשור ב2025 נקראנו ללוות את המדרגה הבאה ונוכחנו כמה מדויקת היתה צמיחתם אל תוך עמוד השידרה של המותג: צמיחתם הכלכלית האדירה התנהלה בתוך קווי הערכיות והאנושיות הייחודים להם. המותג המתנגד לסיאוב המערכתי מייעץ, מלווה, ומשקיע ללקוחותיו במחזורי מליונים ועובר מאב לבן שמשמקיעים רק כאן. זהו מותג של כסף. כוח. ויושרה. שכן הולכים ביחד! הוקרנו ושמרנו אז והיום, את הגדולה הזו וזה מה שהצענו לעולם כולו לקבל, כמותג. 

פרויקט מרהיב להשקעות נדל"ן בלב קייב הצומחת שלפני המלחמה.

בשנת 2019 מיתגנו את הפרויקט בשם המתנגן היטב עם "השדרה החמישית" בניו יורק, הודות לכך שמספר הבניין הוא 50. הקונספט היה ניו יורק של חיי לילה, במלוא הדרה. העיצוב הניו יורקי הביא פאר ורעיוניות, וכבש את לבבות המשקיעים הישראלים שחלמו על השקעה רווחית בחו"ל. בתנאי שוק תחרותי מאוד, ולמרות ימי הקורונה שלא אפשרו פגישות... הפרויקט שווק בכ 3 שנים כ 350 דירות, החל מ2019, אבל בשנת הקורונה לבדה מכר מעל 200 יחידות דיור בשיחות טלפון בלבד! המותג המשכנע, צוות המכירות, וחברה אוקריאנה ישראל המצויינת תרמו כולם להצלחה היסטורית.

logo roth for negativ.jpg

יתוג מרתק לחברה פארא-רפואית המפתחת חידוש מדעי מחוץ לכתלי המדע לסחרורות, בעיות קשב וריכוז, שבץ ועוד. בעולם רפואי שלא מצליח לספק מענה לתחומים אלה, תגליתו של המדען רענן רוט פורצת דרך ומביאה פתרון מכיוון כה מפתיע. המיתוג שילב עבודה אסטרטגית, קונספטואלית, עיצוב וקופירייטינג.

Group 1692.png

חברת תעופה פרטית. אלטרנטיבה יוקרתיות פרימיום לתעשייה תעופה פרטית מתפתחת המאפשרת חוויית שירות גלובלית במושגים זרים לרובנו, ועדיין מחוייבים להצלחה, כשרון ובידול בעולמות של מעלה

העוגיה הבועטת

סיפורה של מאפיה ביתית ללא גלוטן... נשמע כמו התחלה מוכרת, אבל איש הלא הכין אותנו לטעמים המופלאים של דויטש. ידענו מהרגע הראשון שזה לכולם! לא בחרנו ללכת לנישה צרה של בעיית בריאות. אלא לססגוניות ולחשק של כל מי שמעוניין בעוגיה בריאה בעלת איכויות משלה. העיצוב, השפה, האווירה היו חסרי בושה וחגיגה של ממש על המדפים. לא עוד ירוק. לא עוד עלים. ולא מה שכולם עושים. המוצרים המלהיבים יצאו לשיווק בינלאומי, בענף שצומח בכל העולם בקרב שוחרי וסקרני איכות החיים.

הדרך הנכונה להשכרת דירה

האוס זון מהווה פתרון ניהול דירות להשכרה, המקל על המשכירים והשוכרים כאחד. הבית שלכם מתוחזק ברמה גבוהה יותר ובעלויות נמוכות יותר, בהשכרה רצופה (לא עומד ריק ללא דייר) כאשר השוכר שלכם מקבל שירות יעיל וחסכוני בכסף ובזמן

one Joia many me

Group 1331.png

ניהול פרוייקטים לבנייה

Group 1393.png

הפקת אירועים

  • Facebook

CLEAR CUT MARKETING

קליר קאט מרקטינג -רונית מרום, בניית מותגים ושיווק

מגדלי ב.ס.ר 3, רחוב מצדה 9 ב"ב, ישראל, קומה 24

טל: 0523-549054

 

כל הזכויות שמורות לקליר קאט מרקטינג, רונית מרום, 2025

bottom of page