top of page
בית >> Case Studies >> מכללת אייס
מכללת אייס
מותג שבחר להפוך ספר לימוד – למכללה שמקדימה את זמנה
איש העסקים והייזם שכתב את ספר "אייס" נחשב לאחד המנהלים והייזמים הבכירים לאורך שנים בישראל. כשהגיע אלינו לפני כעשור לשיווק ספרו להצלחה בחיים ובניהול, הבנו שמדובר בשיטה חדשה. הצענו באופן נועז, כלל לא לשווק את הספר – כי אם את השיטה כולה, בדרך של הקמת מכללה חדשה, מכללת העתיד! זוהי דוגמא מובהקת לשיטת מותגי טביעת אצבע, FINGER PRINT BRANDS, השיטה שפיתחתי לבניית מותגים על פי האדם העומד בראשם, ולא המוצרים והשירותים שביסודם.
bottom of page






