top of page

בית  >>  Case Studies >>  מכללת אייס

מכללת אייס

מותג שבחר להפוך ספר לימוד – למכללה שמקדימה את זמנה

איש העסקים והייזם שכתב את ספר "אייס" נחשב לאחד המנהלים והייזמים הבכירים לאורך שנים בישראל. כשהגיע אלינו לפני כעשור לשיווק ספרו להצלחה בחיים ובניהול, הבנו שמדובר בשיטה חדשה. הצענו באופן נועז, כלל לא לשווק את הספר – כי אם את השיטה כולה, בדרך של הקמת מכללה חדשה, מכללת העתיד! זוהי דוגמא מובהקת לשיטת מותגי טביעת אצבע, FINGER PRINT BRANDS, השיטה שפיתחתי לבניית מותגים על פי האדם העומד בראשם, ולא המוצרים והשירותים שביסודם.

  • Facebook

CLEAR CUT MARKETING

קליר קאט מרקטינג -רונית מרום, בניית מותגים ושיווק

מגדלי ב.ס.ר 3, רחוב מצדה 9 ב"ב, ישראל, קומה 24

טל: 0523-549054

 

כל הזכויות שמורות לקליר קאט מרקטינג, רונית מרום, 2025

bottom of page