top of page

בית  >> Case Studies >>  אמריקן איגל אקוויטי | גאיו | אפריאל

אמריקן איגל אקוויטי:

כולם יודעים שנדל"ן זה עניין מקומי. אז ניצלנו את היתרון של בעלי החברה כדוברי אנגלית ליצור קונספט מותג של "נדל"ן אמריקאי? עם אמריקאים!" והטון והסגנון שיצרנו לו הם אמריקאים טיפוסיים, כולל אווירה סולידית - ולא ההרפתקנית הרווחת בישראל עבור תחום ההשקעות בחו"ל. 

גאיו נדל"ן:

כשנפגשנו לראשונה, השותפים הענווים לא ידעו לומר מה היתרון היחסי שלהם. אבל מבט מעמיק גילה שהם "מלח הארץ" מטובי בנינו, לוחמים, מהנדסים, חרוצים, עזי רוח. הקונספט שנתפר עבורם הוא "הנדל"ן אמרקאי, הראש ישראלי". כלומר המוח היהודי ממציא לנו פטנטים... ההייטק הישראלי. בהתאם לכך, גובשה גם תוכנית יישום לשירותי החברה ויתרונותיה בפרקטיקה. תסתכלו היטב מה מסתתר ברקע תמונת המותג הראשית שלהם?

אפריל השקעות פרטיות:

מהייזום עד ההנפקה. מותג שיצרנו מהרגע ההקמה הראשוני וליווינו עד להנפקה בעבודת מיתוג שאני גאה בה באופן מיוחד. לאחר משבר הנדל"ן בארה"ב ב 2008, באווירת חשש ולאור נפילות חדות בענף הנדל"ן, גובש קונספט מותג לחברה חדשה להשקעות נדל"ן בברוקלין ניו יורק. הקונספט "מחוץ לקופסא" היה של אלטרנטיבה להשקעות פיננסיות, תוך הצנעת נושא הנדל"ן. שפת המותג היא פיננסית ולא נדל"נית. וכך גם אופי התנהלותה, מבוסס, מתמטי, מחושב ושקול. בד בבד, עם יצירת המותג בנינו וניהלנו תוכנית שיווק יוצאת דופן בעת שכזו. בתוך בית יפואי עתיק, המדמה את בניני ברוקלין הקסומים (מקום ההשקעות) אירגנו כנסים "סודיים" אליהם הוזמנו יודעי דבר בלבד. אירועים אלו הפכו עד מהרה לנחשקים ומסקרנים עבור גרעין משקיעים יוקרתי במהלך שיווק ייחודי, אינטימי וסלקטיבי. בניגוד מוחלט לכל נוף ההשקעות באותם ימים, אפריל הצליחה ותוך שנתיים הגיעה להנפקה, ומשם הרחיבה את שירותיה גם לגרמניה.

  • Facebook

CLEAR CUT MARKETING

קליר קאט מרקטינג -רונית מרום, בניית מותגים ושיווק

מגדלי ב.ס.ר 3, רחוב מצדה 9 ב"ב, ישראל, קומה 24

טל: 0523-549054

 

כל הזכויות שמורות לקליר קאט מרקטינג, רונית מרום, 2025

bottom of page