אנו מעניקים שירותי שיווק ומיתוג לעסקים וחברות בינלאומיות מובילות, המשתקפים במאות פרויקטים, מאז 1993


משרדנו החל את דרכו כ"מרום פרסום ושיווק ישיר" בשנת 1993 בבעלות רונית מרום, מומחית לשיווק ומיתוג, המלווה עסקים ומותגים מובילים בארץ ובעולם כ 27 שנה. עם השנים שונה השם ל"קליר קאט מרקטינג", הודות לשיטת פעולה חדה ואפקטיבית. לאחרונה, השקנו את מודל פינגר פרינט, לבניית מותגים בחותם אישי. זהו משרד התפתחותי, סקרן וחדור תשוקה. המהווה גשר לשילוב מדעים בין-תחומי, בהם: פילוסופיה, פסיכולוגיה, התנהגות צרכנים, שיווק ואמנות - בחזית עסקית ודיגיטלית. ניהול צוות העבודה מבוצע על ידי רונית מרום באופן אישי, מהודק ואכפתי. נוסחת העבודה המודולרית מאפשרת הרכבת פתרונות שיווק לקטנים כגדולים. לצדם, תהליכי חקר ופיתוח, תוך מחויבות מתמדת לחדשנות בראייה עסקית וחברתית רחבה.

די, יותר מדי דוגמאות!

על רונית מרום:

תחילת דרכה בהוראת לוגיקה בפקולטה למנהל עסקים, קדם משפטים ופילוסופיה באוניברסיטת ת"א (1989-1992), בה סיימה בהצטיינות את לימודי ה BA בפילוסופיה (1986-1991) ובמהלך תואר ה MA פנתה לעולם השיווק. התקבלה כקופירייטרית באחד משלשת משרדי הפרסום הגדולים בישראל דאז, "דחף". ובמקביל, החלה ללמוד ב"ביה"ס למקצועות הפרסום מורל גרנות" בחסות "האיגוד הישראלי לפרסום", ביחד עם קומץ מועמדים נבחר (30 מתוך 800). משם פנתה לדרך עצמאית עם פתיחת משרדה ב1993. בתחילה התמקד המשרד בתחומי השיווק הישיר ומועדוני לקוחות. במסגרתו אף זכתה בפרסים, ביניהם פרס האוסקר הישראלי לשיווק ישיר. ועברה השתלמויות מקצועיות בינלאומיות. תוך כך, שימשה כמנהלת אסטרטגיה וקריאייטיב  של חטיבת שיווק זהב ב"דפי זהב". בתפקיד זה בנתה את התשתית המקצועית למערך שירותי השיווק הישיר של דפי זהב. לזכותה נזקף תכנון מהלכי שיווק ישיר של חברות מהגדולות בישראל. עם השנים, עסקה בהחדרת רשתות בינלאומיות לארץ, וייעוץ שיווקי מקיף למותגים מהמפורסמים בעולם. תכניות שיווק שפיתחה, סוקרו בהרחבה במדור קבוע בעתון הפופולרי "לאשה", במסגרת מייזם מיוחד לעסקי נשים (2002-2004). בשנים האחרונות, ליוותה חברות בתהליכי צמיחה עד להנפקה כחברות ציבוריות. עשייתה מסכמת שילוב ייחודי בין שיטות שיווק ופרסום קלאסיות, לבין רב תחומיות, תעוזה וחדשנות.

על שיטת הפעילות המודולרית:

CCM פועלת במסגרת של ניהול עצמאי על ידי רונית מרום, תוך שיתופי פעולה הדוקים וקשרי עבודה שוטפים עם מערך גורמים מקצועיים משלימים, הפועלים כצוות מיומן. מסגרת עבודה זו הוכיחה במשך שנים רבות יכולת התאמה אופטימלית ומודולרית לצרכים הייחודיים של כל פרויקט. בצוות העבודה נכללים: מעצבים גרפיים, יח"צנים, יועצים כלכליים, מומחי מחשוב ותכנות, חברות מחקר, מומחים לעתידנות, מנהלי הפקה, מנהלי מדיה, משרדי פרסום, במאים, מעצבי מוצר, מנהלי מכירות, בתי דפוס, מוקדני טלמרקטינג, קד"מ ובניית תערוכות, יועצים ארגוניים, מומחים לשיווק וירטואלי אינטרנט ורשתות חברתיות ועוד.