איך להיות מותג?

קולידו

קולידו

פריצת דרך קולינרית במטבע וירטואלי

מנן מדיקל

מנן מדיקל

מיתוג "מנן מדיקל" לציוד רפואי הפועלת ב 45 מדינות ברחבי העולם:

מותג נבנה בסט שלם של מרכיבים, דרכם העסק פוגש את העולם. למשל, בחברת הציוד הרפואי הבינלאומית "מנן מדיקל" לייצור ושיווק מכשירי צינטור, מוניטורים וציוד רפואי, הפועלת ב45 מדינות. בחרנו להתמקד בסמל של כפתור כחול... קראו עוד
משרד אדריכלים ממותג כלא רגיל

משרד אדריכלים ממותג כלא רגיל

האדריכל הנהדר אשר אביאב עושה דברים אחרת. כדי למתג את משרדו בנינו שורת מסרים ויזואליים ומילוליים כדי לתמוך בסלוגן "אדריכל רגיל זה לא בשבילך!". שכן, למעשה, מי כן רוצה אדריכל רגיל? לצורך כך נבנו דימויים ויזואליים עתירי דמיון... קראו עוד
אמריקן איגל אקוויטי

אמריקן איגל אקוויטי

השקעות נדל"ן באמריקה? מה יכול להיות היתרון היחסי וסוד ההצלחה של המותג?

ביטבנד: מהרכב מוסיקלי של פעם לטרנד הופעה חיה

ביטבנד: מהרכב מוסיקלי של פעם לטרנד הופעה חיה

חברת הרכבים מוסיקליים לאירועים מהמובילות בישראל "ביטבנד", נקלעת למגמת שוק עולמית המעדיפה די גי' על פני להקה עבור אירועים פרטיים. מהלך אסטרטגי מבריק קושר אותה למושג מצליח דווקא: "הופעות חיות"!!! עכשיו, מי לא רוצה... קראו עוד
מנהלים שינוי

מנהלים שינוי

ייעוץ ארגוני המוביל את החברות והארגונים הגדולים בארץ לתפישות חדשות ושפה מקצועית חדשה

ממגזין לפלטפורמה - ליידי'ס ישראל

ממגזין לפלטפורמה - ליידי'ס ישראל

מגזין ליידי'ס מופץ במסגרת העתונים המובילים בישראל בתחום הלייף סטייל ונשים. מכאן יצאנו לעבר מרחב שהענקנו לו את השם הממלכתי כמעט: "ליידי'ס ישראל", לשם בניית מרחב דיגיטלי לשיווק, פרסום ותקשורת. מטרתו היא פיתוח עסקי ואישי... קראו עוד
השקעות נדל

השקעות נדל"ן: לווי שווקי מהייזום עד ההנפקה

אנו מלווים את חברת ההשקעות אפריל המתחילה בצוות קטן וצומחת במהירות עד להנפקה תוך קביעת קובעת סטנדרט חדש בענף ההשקעות הנדל"ני. בניגוד לחברות אחרות בתחום זה הקמות בתקופה שלאחר משבר הנדל"ן בארה"ב ב 2008, באווירת חשש ולאור נפילת... קראו עוד
רדוורת' קפיטל: אסטרטגיה לחברת השקעות בינלאומית

רדוורת' קפיטל: אסטרטגיה לחברת השקעות בינלאומית

רדוורדת'  קפיטל גרופ יוצרת לעצמה עולם פיננסי דרמטי מאופק, המאפשר שילוב הזדמנויות, ראו: קראו עוד
מרפאת שיניים: להוביל טרנד

מרפאת שיניים: להוביל טרנד

בתחום השתלות שיניים התחרות חורקת שיניים... עבור ד"ר גיל רפלוביץ גיבשנו מותג בעל בידול מובהק המגדיר מחדש את הענף כולו: לראשונה "השתלת שיניים אסתטית". תחום חדש המוקם על קו התפר בין השתלת שיניים כירורגית לבין רפואה אסתטית... קראו עוד
ביאפקט: בית ספר לאימון

ביאפקט: בית ספר לאימון

בית הספר לאימון אישי וקבוצתי

בית הספר לאימון אישי וקבוצתי בניהולו של יאיר בר לב נבנה כמותג חדשני בתחום מוסדות הלימוד וההכשרה של קואוצ'ינג בישראל. פירוש השם BE AFFECT הוא "להיות משפיע". בחרנו את המונח "השפעה" כמונח מפתח, במקום "להוביל" או "להנהיג" שהם מונחים... קראו עוד
אופנה למכירות ברשת

אופנה למכירות ברשת

אופנת אבידור הוא מותג בתהליך התהוות שלקח על עצמו לבצע שיווק וירטואלי באתר מכירות במחירים מוזלים במיוחד. תפרנו לו את הביטוי "אופנת רחוב" והוא כולו שיק מחוספס. חומרי המותג שאולים מהמציאות של המותג בשטח, שיש לו גם חנויות... קראו עוד
THANK'S GAAD!

THANK'S GAAD!

מותג למשקפיים בעיצוב יוקרתי