תחילת דרכה של רונית מרום כמרצה ללוגיקה בפקולטה למנהל עסקים ובחוג לפילוסופיה באוניברסיטת ת"א (1989-1992), בה סיימה בהצטיינות את לימודי ה BA בפילוסופיה (1986-1991). במהלך תואר ה MA פנתה לעולם השיווק. תחילה, התקבלה כקופירייטרית באחד משלשת משרדי הפרסום המובילים בישראל דאז, "דחף". ובמקביל, החלה ללמוד ב"ביה"ס למקצועות הפרסום מורל גרנות" בחסות "האיגוד הישראלי לפרסום", ביחד עם קומץ מועמדים נבחר (30 מתוך 800). ב1993 פתחה את משרדה כעצמאית. היה זה מראשוני המשרדים בישראל, שפיתחו והובילו את תחומי השיווק הישיר ומועדוני לקוחות. במסגרתו זכתה רונית בפרסים, ועברה השתלמויות מקצועיות בינלאומיות. תוך כך, שימשה גם כמנהלת אסטרטגיה של חטיבת שיווק זהב ב"דפי זהב". בתפקידה זה בנתה את התשתית המקצועית למערך שירותי השיווק הישיר של דפי זהב, ועסקה בתכנון מהלכי שיווק לחברות מובילות בישראל. עם השנים, נמנו על לקוחותיה מותגים מהמובילים בעולם. את חלקם ליוותה בהחדרת רשתות בינלאומיות ומותגים עולמיים לישראל. תכניות שיווק שפיתחה סוקרו בהרחבה במדור קבוע בעתון הפופולרי "לאשה", במסגרת מייזם מיוחד לעסקי נשים (2002-2004). בשנים האחרונות, ליוותה חברות לתהליכי צמיחה עד להנפקה כחברות ציבוריות. עשייתה מסכמת שילוב ייחודי בין שיטות שיווק ופרסום קלאסיות, לבין רב תחומיות, רוח האדם, תעוזה וחדשנות.