FINGER PRINT BRANDS

אדם אחד יכול לעשות את ההבדל

פינגר פרינט היא שיטת מיתוג חדשנית המבוססת על חותם אישי. מותגי טביעת אצבע מספרים את סיפורם האישי של בעלי המותגים המרתקים ביותר בהיסטוריה: אפל של סטיב ג'ובס, שאנל של קוקו שאנל, איקאה של קמפרד, רמי לוי ועוד. בכולם המותג מותאם לקווים בדמותו של העומד בראשו, חזונו, אישיותו ואפילו חולשותיו - ולא של קהל היעד, מוצר או תנאי שוק.

מותגי פינגר פרינט מצליחים יותר

רונית מרום, בעלת clear cut marketing, חקרה חברות מצליחות כאלו במשך 28 שנה במסגרת עבודתה בליווי מותגים מובילים בארץ ובעולם, וכאשת סודם ויד ימינם של מאות מנהלים ובעלי חברות. מסקנותיה הובילו לפיתוח ויישום מודל הפינגר פרינט בעשרות חברות מעל 15 שנה. היתרון הכפול של שיטה זו הוא הבידול האוטומטי שהיא מעניקה למותג, בזכות טביעת האצבע הייחודית של בעליו. לצד, המימוש וההגשמה האישית... שקובעת את המוטיבציה... שקובעת את ההתמדה... ולכן בסופו של דבר את: הצלחת המותג.

אל תעשה עוד ממה שיש, עשה יש מעצמך

רעיונות, דמיונות, סגולות אופי מיוחדות, שילובי יתרונות, מוזרויות, נטיות לב... אלו החומרים שיכולים לפעמים לכוון כל אחד מאיתנו אל המצפן שלו, ובעיקר, להסביר למה דברים לא עובדים כמו שצריך. בבסיס פירמידת כל המוצרים והשירותים בעולם, עומדים בני אדם. נפשות פועלות. אם יש כזה דבר לימודי שיווק, הרי הם צריכים לעסוק בלימודי האנשים, מאחורי הצלחות שיווקיות וכלכליות. ולא בטקטיקות מדף כאלו ואחרות ביחס למוצרים, שירותים ותנאי שוק, אשר אותן נדמה כי ניתן לשחזר. הפינגר פרינט מפענח אנשים ומיישם אותם עסקית. זה לא פשוט, אבל התוצאות מטורפות. השאירו כאן את הפרטים והתהליך מתחיל.

לצפייה ברשימת הלקוחות שלנו

לכל שאלה טל: 0523-549054

לקבלת אבחון ראשוני חינם:

* אנא הקלידו שם
* אנא הקלידו טלפון
* אנא הקלידו אימייל