FINGER PRINT BRANDS

שיטת שיווק הלוקחת בחשבון את האדם העומד בראש המותג, ולא רק את המוצר שלו. למה? כי אנשים מיוחדים יוצרים עסקים מיוחדים. ומי שלא? אז זהו, מסתבר שכל האנשים מיוחדים בדרכם...

זה הסוד מאחורי המותגים המרתקים ביותר בהיסטוריה: אפל של סטיב ג'ובס, איקאה של קמפרד, רמי לוי ועוד. לפני הצלחתם, היו אלה אנשים כמוני וכמוך. ההבדל הוא שגם חסרונותיהם וגם יתרונותיהם, התבטאו בסופו של דבר בדרך עבודתם, והעניקו לה ייחוד. ייחוד זה העניק בידול למותג ומנוע להצלחתו.

מה מקבלים? 

לוגו + קונספט + אפיון שוק + אתר אינטרנט + תבנית לקמפיין הפרסומי + עיצוב מותג + כלי מכירות + שיווק דיגיטלי

רונית מרום, בעלת clear cut marketing, חקרה חברות מצליחות כאלו במשך 28 שנה במסגרת עבודתה בליווי מותגים מובילים בארץ ובעולם, וכאשת סודם ויד ימינם של מאות מנהלים ובעלי חברות. מסקנותיה הובילו לפיתוח ויישום מודל הפינגר פרינט בעשרות חברות מעל 15 שנה. היתרון הכפול של שיטה זו הוא הבידול האוטומטי שהיא מעניקה למותג, בזכות טביעת האצבע הייחודית של בעליו. לצד, המימוש וההגשמה האישית... שקובעת את המוטיבציה... שקובעת את ההתמדה... ולכן בסופו של דבר את: הצלחת המותג.

לצפייה ברשימת הלקוחות שלנו

לכל שאלה טל: 0523-549054

לקבלת שאלון אבחון חינם:

* אנא הקלידו שם
* אנא הקלידו טלפון
* אנא הקלידו אימייל